hur fan visste du det.

som vi har skrattat. jag, julia, linda och emma spelade en omgång av "absolut överens". det är seriöst hur kul som helst. vi skrattade så att vi nästan dog, och fick verkligen upp flåset. ibland blev det dock totalt stopp i hjärnan, och ibland avslöjade man väldigt mycket om sig själv. när man skulle skriva ner fem kända konstnärer skrev jag endast da vinci och mozart. pinsamt. vi skulle även skriva ord vi associerade till cykelsemester. när de andra skrev ord som cykelslang och sol, skrev jag skrik och bråk. julia lyckades även skriva sverige och norge, när jag skrev sydpolen och nordpolen, när vi associerade till världens kallaste platser. som tur var blev vi varma av alla charader. riktigt kul spel, kan verkligen rekommenderas.

i omgången av "hur fan visste du det?" lyckades jag och emma reda ut hur mycket man bajsar på trettio år, och besart visste precis vad som hände när en kvinna råkar ut för LH-höjning. att elisabet sa "ägglösning" istället för "ägglossning" gjorde det hela mycket roligare.

nu är det sovdags för emelie. hon är trött som fan. och ska plugga hela dagen imorgon. riktigt jobbigt.

dagens nörd: jag. igen. jag har äntligen fått igång internet hos mor och far efter att ha fixat och trixat med sladdar. oh yes.


Kommentarer
Postat av: K-man

Rätt pinsamt med tanke på att mozart inte var konstnär. Hört talas om Picasso föresten? ;)

2008-12-28 @ 06:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0