completamente sólo.

okej. nu börjar detta gå mig på nerverna. jag har fortfrande ont i halsen, jag är så trött att jag inte orkar plugga utan måste sova, mina händer skakar något och guess what! jag har fått mensvärk. inte nog med det är jag påtok för svag för att laga mat (gasspis, vågar inte riskera mitt liv genom att använda stekpannor och stora kastruller) och måste därför äta nudlar till middag. sedan, vilket nästan är det värsta, är jag sjukt sugen på choklad. men tror ni jag orkar ge mig ut och köpa någon sådan? nej då. utan jag får ligga här, och sukta efter godsaker. själv. utan någons som helst medömkan.


dagens jul: det är enligt chokladkalendern åtta dagar kvar till julafton. men på torsdag får jag krama min mamma och pappa. det räknas nästan mer.

Kommentarer
Postat av: K



Men fy så tragiskt. Jag telepaterar härmed dig en stor chokladkaka.

2008-12-17 @ 14:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0