ge mig energi.

det är mörkt ute. jag är segast i världen. har varit och handlat och glömt hälften. har suttit och läst en sjukt ointressant blogg i tjugo minuter av någon anledning (tror det var blondinbellas pojkväns spekulationer som fick mig att göra det). jaja. skall försöka få lite plugg gjort. för att få lite energi har jag slängt ihop en fruktsallad gjord på äpple, banan och favoritfrukten sharon. äter den tillsammans med solrosfrön, turkisk youghurt och flytande honung. och dricker kaffe till, såklart. godare mellanmål kan man nog inte få tag på. jo, blåbär hade suttit fint.


dagens suck
: rent allmänt är det en suckig dag. så jag suckar lite till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0