fina vänner. jag ville ha kaffe.

vilken skön morgon. brunch på sivans, och sedan häng i stan. vi letade skägg till emma och glasögon-snöre till mig. det blev lyckat. vi missade dock att systemet stängde två, vilket resulterade i smått panikartade suckar och stönanden. men sen insåg vi, att det gick ju bra ändå. vi har ju lite att dricka, och på stället kostar en cider 24 kronor. det är ju mest att vi är hagalna (haggor). jag fick även ta rätt mycket skit för att vi missade bussen, enbart för att jag tvunget skulle ha kaffe från ett fik, och inte från pressbyrån. jag var dock nöjd ändå, för jag frös inte, som de andra två stackarna gjorde.


nu skall vi vila lite. ännu fler vänner har anlänt för vår reunion. så det bli mass-vila i julias lägenhet inför kvällens festligheter.

dagens citat: vi pratade om att jag påstår att jag inte har någon bacillskräck what so ever, för att jag skulle kunna slicka på en gatusten för 100.000. då utbrister emma: "jag skulle fan kunna slicka på vad som helst för 100.000!". sen kom vi fram till att inget kan knäcka mig, jag är störd, men vet om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0