dålig emelie.

jag är så dålig. skulle egentligen behöva gå igenom de svåraste frågorna, men istället leker jag med min nya bebis:

den är fin och så, med kamera och grejer, men bäst av allt är att den är hel och funkar! jag gick till the phone house vid hötorget, och sa "aldrig i livet, det är för dyrt, vad tror du om mig??" så många gånger att säljaren tillslut gav mig mobilen för 250 spänn, bindningstid på 24 månader (halebop såklart) utan någon förhöjd avgift what so ever. icke operatörs-låst. klockrent. så nu är jag nöjd! sedan tvingade jag honom sänka priset på ett minneskort till den också. det hela slutade med att han sa: "nä, nu får du gå, för annars kommer någon döda mig. tack. hej." hehe. klockrent. behöver jag tillägga att jag la på söt-tjej-med-gulligt-leende-attityden? nä.

efter halvspontant mobilinköp gick jag till on off och förnedrade mig själv. behövde en vga, eller hdmi kabel, men kunde inte komma på vilken. för jag visste inte säkert vilka utgångar min dator har. så jag började ringa till mamma och grejer. säljaren tittar konstigt på min axel. jag grinar tillbaka och forstätter ringa och tracka mamma med "men vad stååååår det på lådan???". säljaren tittar fortfarande konstigt på axeln. jag tittar på axeln jag med, och lägger på. vad hänger på axeln om inte min datorväska, med datorn i? pinsamt. jäjä. jag fick iallafall tag på sladdar så att jag kan koppla ihop datorn och tvn. och jo men visst, tro det eller ej, men jag kan sånt. skillad som fan.

dagens irriterande grej: sony ericson fucking pc suite funkar inte med vista. k*k.

Kommentarer
Postat av: Linn

åhh den där hade mitt ex...riktigt bra..=)) Puss

2008-12-10 @ 23:07:11
Postat av: dannjella

JOHO! PC suite ska funka i vista, jag hade lite problem med det i början. men nu funkar det, fast det kommer upp var gång att jag måste installera det på nytt så funkar det hur bra som helst med att överföra bilder/musik..

2008-12-11 @ 11:10:36
URL: http://vjykort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0