dagens snabbaste tips.

(räkna gärna antalet "jag" i detta inlägg.) om man försover sig en lördag får man skylla sig själv. i vilket fall som helst måste jag bara dela med mig. jag måste även få skryta lite. jag får nämligen ofta komplimanger för mitt hår, vilket jag blir väldigt glad över. hemligheten är att jag tvättar det varannan dag, och då först en gång med ett vanligt, lite billigare schampo, gärna barnängens volymschampo. sedan, vet ni, när håret är rent från spray och annat äckel, tvättar jag det med john freidas blond schampo, tar lite balsam i topparna samtidigt, och låter shampo och balsam verka en stund. funkar skitbra. nu säljer de på maxi stormarknad (iallafall i mellbystrand) detta schampo och balsam för endast 75 kronor styck. köp nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0