bra och dåligt.

ja, det har varit en fullspäckad dag med miljoner kramar, lite tårar men mest kära återseenden. jag saknar mina kollegor något enormt. de är så söta. jag hämtade posten, mest för att få det att kännas lite som förr. och gick på toa två gånger. det känndes så konstigt, har inte varit på kontoret sen i maj. knas. jag fick iallafall en snygg träningsväska av chefen. tack tack.

sedan bar det av till malmö för mys med klara. vi pratade massor, om allt, såklart. vi fikade på cosmopolitan café (djäknegatan). hur mysigt som helst, och antagligen den godaste citronpajen. jag bad om den biten med mest fluff. jag och klara skrattade, för han som serverade flinade. jag svarade: "ja, om man får välja mellan lite eller mycket fluff, är det väl klart att man tar den med mest fluff?" då skrattade han också.


nu har jag haft kiss- och bloggpaus i glumslöv. dags att köra vidare. jag kör (för) fort. jag gillar att köra bil. fort, men inte vårdslöst, kanske bör tilläggas. även om jag är en fena på stads- och motorvägstrafik. jag är helt enkelt en jävel på att köra bil. fråga vem som helst.

dagens hat: cancer. borde inte få finnas. iallafall skulle bara dumma människor få cancer, och inte de snälla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0