blöt och varm.

fy vad det regnar. jag blir så trött. det är inte kallt, snarare äckligt. man går runt i varma kläder, blir blöt av allt regn, och därför sjukt varm och klibbig när man försöker hitta grejerna man behöver i butikerna. så jag la ner och gick hem.

innan idag hade vi lektion, och sedan myslunch med hela (eller iallafall nästan hela) klassen. vi åt, drack julmust och tävlade och lekte lekar. det var faktiskt väldigt väldigt trevligt. jag vann både frågesporten om klassen och när vi i lag tävlade om att man skulle komma på olika saker som började på en viss bokstav. vi rockade fetast.

nu ska jag ta en snabbdusch, och sedan dammsuga och torka golven. trevligt värre.

dagens för övrigt: för övrigt tycker jag att vissa ska tagga ner och chilla med de halvtaskiga kommentarerna. så det så.

Kommentarer
Postat av: julia

hahaha jag känne rmig träffad.. meeeen jag trode vi accepterade varandra som vi ääääär tralalalaaa

2008-12-13 @ 20:05:46
Postat av: Klara

Du!!! Wtf - Oslokillar ska ju jag ha första ching att höra talas om!!! Bah! Men men det lät ju inte så vidare hett så jag lägger ner...;)

2008-12-14 @ 11:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0