bättre sent än aldrig.

sorry dudes, har haft en hektisk dag. eller ja, en ganska seg dag, men utan minsta paus för bloggande.

satt i skolan mellan 09 och 14. pluggade inför provet, och försökte komma någonvart med grupparbetet. det gick sådär, för vi har en femåring i gruppen som har en tendens att sura, och därför trigga sexåringen och sjuåringen till att driva med honom så att stämningen blir ohållbar för kreativt tänkande.

därför var det skönt att få ta ut lite aggressioner på gymmet. jag var helt själv. och tur var väl det, för jag skulle testa två nya övningar. den ena (magövning med rep) resulterade att jag kastades baklänges för att jag inte orkade hålla emot vikten jag lagt på, och den andra (bicepcurl med stång) i att jag med stor förvåning lyckades köra två repetioner innan jag även här insåg att jag överskattat min styrka och vinglande fick lägga ner stången. haha, som jag skrattade åt mig själv.

nu har jag intagit lite protein som jag precis köpt på budo & fitness. jag förvirrade nog säljaren lite när jag försökte förklara vad jag ville ha ut av det, imed att jag faktiskt inte har stenkoll på dethär med tillskott och ersättning och bla bla bla. så till slut sa han bara: "ta den här!" och gick. "tack då", sa jag.


dagens toppen/botten
: ikväll är det sista avsnittet av desperate housewives. ooooh, så spännande det ska bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0