nykter + bakis går inte ihop.

jag är faktiskt lite bakis. trots att jag inte drack igår. jag är även ganska trött, och har på något sätt lyckats tappa mitt körkort. låt mig återigen poängtera att jag igår inte drack någon som helst alkohol (förutom lättöl). hur tusan kunde detta gå till.

jag har iallafall jobbat åtta timmar och är så lagom mysig nu. trött och vresig. otvättat hår och gårdagens smink. börjar bli osäker på om jag verkligen inte var full igår. roligast på hela dagen var att retas med alla som faktiskt var riktigt bakis. jag och erika satt i kassorna mitt emot varandra. helt lediga. då kommer två killar och börjar såklart dansa vals i valet av kassa. då säger jag: "gå inte till henne, för hon luktar illa." haha. de skrattade lite. erika kastade hatpilar med ögonen. men hon fick skylla sig själv. "jag ska fan vara nykter på nyår..." jo tjena. ring mig då.

förresten måste jag tillägga att julia har rätt, till viss del. och såhär i efterhand skulle man kanske kunna konstatera att lilla helfwetet är ett skitställe. kanske. jag vet inte. jag bryr mig inte. skit samma. ni fattar.

dagens låt: utan tvekan den bästa låten (typ)nostalgi på hög nivå. kan inte få nog. sjung med.


Kommentarer
Postat av: Emma

Jävligt sjukt! är 99% säker på att videon är inspelad i Köpenhamn, med start på Rådhusplatsen och att byggnaden till höger i bild med den blå neon"ramen" är hotellet jag och Anders bodde på härom veckan.

2008-12-26 @ 21:17:45
Postat av: Linn

Åh underbar låt!! Kan bara hålla med..nostalgi..

2008-12-26 @ 23:22:56
Postat av: Linn

Emma..med tanke på att det är små danska flaggor på byggnaden i slutet av videon är det mkt möjligt att den är inspelad i köpenhamn..=)

2008-12-26 @ 23:27:44
Postat av: emelie

jo men visst är det det :) sen är det tivoli man ser till vänster. jo jo! ströget, tydligen tom :)

2008-12-26 @ 23:34:35
URL: http://utanversaler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0